niedziela, 8 września 2013

Dobrze, że przypominają.

"Szanowny Pasażerze,

Dziękujemy za rezerwację lotu linii Wizz Air. Termin odlotu zbliża się, w związku z czym poniżej zamieszczamy przydatne informacje oraz przypominamy godziny i daty związane z Twoim lotem."

Dobrze, że mi przysłali tego maila, bo bym jeszcze przegapiła... ;-)

Dziękuję za wszystkie miłe spotkania  w ten weekend i za gościnę, Jagódko ;-)

Dziękuję również za dobrą zabawę i z tego miejsca, tak jak obiecałam, pozdrawiam  najlepszego Barmana w Poznaniu ;-)

Czeka mnie teraz szalony tydzień, ciekawy, intensywny, pełen spotkań towarzysko-rozrywkowych. Czeka mnie też pakowanie walizek - dwóch dużych - mam nadzieję, że starczy miejsca na wszystko, co muszę (chcę...) zabrać.

Dzisiaj tylko kilka słów, następnym razem napiszę więcej i będą to już pozdrowienia z Paryża.

Dziękuję Wam, drodzy Czytelnicy, bardzo serdecznie, za tyle miłych i przyjaznych komentarzy - nie spodziewałam się, aż tak miłego "przyjęcia". Dziękuję - w ten sposób zmotywowaliście mnie do działania - pisania. Jedna mała prośba - jak komentujecie (za co dziękuję i proszę o więcej :-) podpisujcie się, bo wszystkie komentarze wyświetlają się, jako "anonimy",a ciekawi mnie, kto tutaj zagląda i zostawia tyle ciepłych słów ;-)

Do "usłyszenia" już z Paryża,

Ania (jeszcze nie "Mała Mi à Paris" :P)

3 komentarze:

  1. Też dzisiaj dostałam informację o odlocie i tak mi się przypomniałaś :)

    Będzie mi dane być ostatnią osobą, która ci pomacha...

    Ps, teraz już śledzę regularnie w osobnej zakładce :P

    Myślę że nie muszę się podpisywać pod tym wpisem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co Kochana! Cała przyjemność po mojej/naszej stronie. J.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dziękuję za pozdrowienia:P ale czy naj...barman hm.. chyba w marudzeniu hehe powodzenia w tym wielkim świecie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli coś Ci się spodobało/poruszyło - wyraź swoją opinię - tu i teraz ;-)